22 Mart 2012 Perşembe

hayatımdaki yenilikler..


Bu günlerde hayatımdaki en büyük yenilik 2 tane sevimli berjerin evimize katılması oldu. Uzun zamandır hayalimdeydi berjerlerim olsun, ortasına bir sehpa atayım, kahve keyiflerimizi orada yapalım diye. İşte dün bu hayalime kavuştım. 

Artık gelsin kahve keyifleri.. 


Aslında ortalarına bir fiskos daha çok yakışacak gibi.. Bakalım zamanla şekillenecek bizim berjer köşesi.. 


Bunun dışında haftasonu yine ahşap boyama malzemelerimi çıkardım. Ne zamandır boyanmayı bekleyen minik raflı kutunun astarını attım. Balkonda boyadığımdan akşamüzeri olunca hava biraz serinledi. Ben de öylece bıraktım çıktım.. 

Akşamına hamsi ziyafeti vardı. Bak işte onu fotoğraflamadım.. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...