26 Eylül 2013 Perşembe

Pendik - Kartal Sahilinde

Geçtiğimiz haftasonu Van'a uçtuk geldik.. Cumartesi öğlen indiğimiz Van'dan Pazar öğle saatlerinde ayrıldık. Pek bir şey anlamadık ama oldukça değişik bir deneyimdi..

Pazar günü erken saatlerde İstanbul'a indiğimizden canımız eve gitmek istemedi. Ne de olsa Sabiha Gökçen havaalanı gibi evimize kilometrelerce uzakta bir yerdeydik. Ne zamandır görmek istediğim Pendik sahiline gidelim dedik.

Yolda beni en çok şaşırtan şeylerden biri ücretsiz park yerleri oldu.. Burası ispark'ındır nasıl olsa 5 dakika bile dursak para ödeyeceğiz derken ücretsiz olduklarını farketmemiz şahane oldu...

Pendik sahilinde biraz mola verip, öyle yola devam ederiz diye düşünüyorduk. Ama öyle olmadı. Hava zaten kapalıydı bir de esmeye başlayınca daha fazla yürüyemedik.. Arabaya atladığımız gibi çay içecek bir yerler aramaya başladık. Kartal'a kadar ücretsiz park yerleri devam ediyordu. Benden söylemesi :)
Pendik sahilinde bisiklet sürebilirsiniz.

Dragos sahilde sosyal tesisleri görüp bu sefer durmaya karar verdik. Hava açmış, rüzgar da gitmişti. Tabi yer bulmak çok zordu. Bir anne ve oğlu kalkınca onların yerine oturabildik. Şanslıydık, sahili gören masalardan birindeydik.

Çay ve yanına yiyecek bir şeyler alıp Van seyahatimizi düşündük.. Hala etkisindeyim..

Dragos sahil günlük güneşlik..

Oturduğumuz yerden büyük ada manzaramız

yine büyükada..

Sahil, hafif rüzgar, ada manzarası öyle iyi geldi ki.. Oradan hiç gitmek istemedim. Başka şey dilesem olacakmış. Eşimin kuzeninden gelen telefonla Beykoz'a doğru yola çıktık. Ben hala sahil şeridinde olduğumuzdan keyfime diyecek yoktu.

Akşam da dönüşte Beykoz, Kandilli, Çengelköy hattından döndük. Kanlıca'da biraz mola verip fotoğraflar çektik. Kuleli askeri lisesinin önünden geçerken dayanamadık orada da durduk. Manzara mükemmeldi..

Güzel geçen bir haftasonunu güzel sonlandırdığımız için mutluyduk. Böylece güzel bir haftaya başlamış olduk..

Sevdiğim ve ben..

Dragos sahilinde yaşanacak evler..

Akşam gezimizden Kuleli Askeri Lisesi

Kulelinin kulesi..

1. İyi bayramlar, iyi tatiller :)

2. Şahika iyiki gelmişsin blogumada bende senin güzel blogunla tanışmışım gözüm gönlüm açıldı çok beğendim.

3. Şahika yorumdaki kelime doğrulatmaca çok yoruyor kaldırmayı düşünmezmisin sevgiler.

4. ooo süper, van ayrı, dragos ayrı.
    ben de hep günü birlik vana gidip bir kahvaltı edip dönmek istiyorum :)

meltemin de dediği gibi kelime dogrulamayı kaldırmalısın, insanı yorum yapmaktan sogutuyor ;)

5. Teşekkür ederim ziyaretiniz için, kelime doğrulama kaldırılmıştır :) Sevgiler..

6. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir.

Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

7. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...