23 Ağustos 2013 Cuma

Ege'de yaşamak...



İstanbul'dan uzaklaşıp dönünce ona adapte olmak biraz uzun sürüyor malesef..

Döneli sadece 1 hafta olmasına rağmen, işler de şehir de üzerime üzerime gelmeye başladı.. Ben de gözlerimi kapatıp kendimi zeytin bahçelerinde hayal etmeye başladım..

1 haftalık Ege sahilleri gezimiz+tatilimiz nasıl geçti hepsini www.gezentigiller.com 'da yazıyoruz. Geçen seneki Dalyan tatilimiz de çok güzeldi, bu seneki Ege sahilleri tatilimizde.. 1 hafta bile olsa güzel yerker görmek insana inanılmaz keyif veriyor..

Özellikle Alaçatı'yı çok sevdiğimden instagram'da bol bol fotoğraf paylaşıyorum. Buraya da bir kaç tanesini ekleyeyim..

Yazmaya uzun süre ara vermiştim.. Bakalım bu sefer yeniden başlayıp, istikrarlı bir şekilde devam edebilecek miyim? (bu konuda kendime pek güvenemesem de bu sefer yazmak niyetindeyim...)

Şimdi sizi güzel Alaçatı fotoğraflarımla baş başa bırakıyorum..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...