26 Ağustos 2013 Pazartesi

Pazar'dan Pazartesi'ye geçiş..



Çok garip ama ben haftaiçini daha sevenlerdenim. Neden diye sorulursa, haftasonu daha yoğun geçiyor.. Hafta içi çalıştığımdan sevdiğim işleri yapabiliyorum.. Haftasonu tam bir koşturmayla geçiyor. Cumartesi ya da Pazar temizlik günüm oluyor. Eğer dışarıda bir plan yapmışsak Cuma akşam üzeri temizliğimi yapıyorum. (Tabi hızlıca olduğu için içime sinmiyor.. O ayrı konu..)

Cumartesi müsait olduğumu düşünüp bana gelmek isteyenler oluyor.. Buna seviniyorum tabi, ama hafta içi hiç kendime vakit ayıramamışken haftasonunu da temizlik+yemek yapmak ile geçirmek pek hoşuma gitmiyor.. Dışarıda buluşalım deseler daha çok seviniyorum. (Bu kısım biraz temizlik ve yemek yapmayı sevmez, hatta misafiri sevmez olarak algılanabilir.. Öyle değil gerçekten..) Ama beni evde yakalayanlar için de yemek sofra hazırlamak en büyük zevkim haline geliyor. Yorucu oluyor ama değiyor.

Bu pazar günü de uzun süredir tanıdığım, sevdiğim bir çifti ağırladık kahvaltıda. Maksat muhabbet olsun, dedik. Soframa da bayağı özendim. Neler vardı hem aklımda kalsın hem ileride gelecek misafirlerime de yapmam için fikir olsun:
  • Zeytinyağlı biber dolması
  • Hamur kızartma (mayasız)
  • Fırında kaşarlı patates
  • Domates (Çanakkale) , salatalık tabağı
  • Peynir tabağı
  • Reçeller
  • Zeytinler
  • Sarelle
  • Browni
  • vs.


Sofrada anneannemin benim için aldığı kahvaltı takımını kullandım.. Güzel hoş bir pazar kahvaltısı oldu. Biz çok sevdik :) Ne yazık ki misafirlerimiz erken gitmek zorunda kaldı. 

Biz de öğleden sonra kahvaltıdan kalanları alıp YTU Teknopark piknik alanına gittik. Bisiklet sürdük. Ben araba kullandım. Tek başıma sürüşler yapıyorum artık.. 

Bir haftasonu da böyle geçti.. Bir sonraki haftasonu nasipse Kastamonu.. Şimdi haftaya başlamalı ve işime geri dönmeliyim.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...