23 Ağustos 2013 Cuma

İstanbul'da Bisiklete Binmek


Güngören'e taşınalı 1 sene oldu. Bu semt çok gürültülü bir o kadar da kalabalık. Eşimin iş yerine ve her yere yakın olması ise bizi orada tutan sebepler. Çok şükür ki eşimin çalıştığı yer (YTU Davutpaşa Kampüsü Teknopark) o kadar yeşil ki. İşlerimden fırsat bulduğum zamanlar kendimi oraya atıyorum. Güngören'in aşırı gürültlü ortamından kurtuluyorum, ferahlıyorum. 

Yazın başında bir bisiklet aldık. Kampüsü gezmek için süper bir araç. Ben de bisiklet özlemimi bu sayede gideriyorum. Ondan önce sadece Büyükada'ya gittiğimizde binebiliyorduk. Artık her gün bisiklet turu yapabiliyoruz. Seviyorum Davutpaşa kampüsünü ve bisikletimizi. Fotoğraftaki bisikletlerden biri eşimin iş yeri arkadaşına ait. O bizden önce aldı. Biz ondan özendik.. 

Dün yine bir bisiklet turu yaptık. Daha okul sezonu olmadığından kalabalık değil. Tek tük öğrenciler geliyor. Bir de çimleri yeni sulamışlardı ki, sanki yağmur yağmış gibi.. Öyle güzel kokuyordu. 

Bisiklet turundan sonra bir de araba sürüş denemesi yaptım. Hem bildiklerimi tekrarlamak hem de İstanbul trafiğine çıkmadan önce alıştırmalar yapmak için. Kampüs bunun için de bir harika. 

Planlarımda yaz bitmeden bir gün çimlerin üzerinde çalışmak var.. Bakalım belki haftaya gerçekleştirebilirim bu hayali.. 

Araba süren ben:)

İçi boş ağaç.. 

Nasıl? Gerçekten yeşil değil mi? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...