6 Eylül 2013 Cuma

Sonbahar sever..


Çalıştığım zamanlarda (evden çalışsam da) zamanın pek farkında olmuyorum. Günler, haftalar, aylar nasıl geçiyor anlamıyorum. İşime odaklanıyorum başka şeyleri unutuyorum..

Ben kronik bir sonbahar severim. Sonbahar geldiğinde mutlu olurum. Havaların biraz serinlemesi, yaprakların sararması, hırkalar, çoraplar hep mutlu eder beni.. Kışı çok sevdiğim söylenemez. Ama sonbahar'a aşığım.

Küçük bir yerde büyümüş olmanın verdiklerinden olsa gerek. Doğup büyüdüğüm yerde (Gönen) sonbahar öyle güzel yaşanır ki.. Tarifi yoktur.. İlerleyen günlerde yani sonbaharın daha derinden hissedildiği günlerde İstanbul'da sonbaharı fotoğraflamak niyetindeyim.

Bu aralar Kuzguncuk, Çengelköy, Emirgan, Kireçburnu özlediğim yerler arasında.. Gidip fotoğraf çekmeliyim..

Üstteki kare YTÜ Davutpaşa kampüsündeki Hokka isimli cafe'de çekildi. Sonbaharla hiç bir ilgisi yok.. Daha sonbahar da gelmedi zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...