29 Ekim 2011 Cumartesi

haylaz cumartesi!

Bu fotoğrafı baharda çekmiştim, anadolu yakasından..
Bugün uyandığım saate inanamadım! Saat 1'di gözlerimi açtığımda. Gün yarı olmuştu resmen.

Hemen fırladım, güzel bir haftasonu kahvaltısı hazırladım. Keşke daha erken uyansaydım diye söylendim kendime. Ama saati bilerek kurmayan bendim. Eşim de benden önce hiç uyanmazdı zaten.

Aslında bugün yapmak istediklerimin arasında Marmara Forum'a gidip dolaşmak vardı. O olamzsa Taksim'e gidip bir tur atma.. Ama bir türlü evden çıkamadım. Koskoca gün tek yaptığım kocaman bir "hiç" ti. Kalkıp temizlik bile yapamadım. O yüzden bugünün adı kesinlikle haylaz cumartesi olmalıydı..

Kendime çok kızdım bu kadar haylazlık yaptığım için.

Gün bitti ve bu akşam saatleri geri alıyoruz. Yılın en sevmediğim dönemi. Saatleri geri almak..

Akşam güzel bir film izledik de günü biraz olsun kurtardık. Midnight in Paris.. Güzeldi ama abartıldığı kadar değil. Bir daha izlerim diyemem..

Şimdi bir logo tasarlamam lazım, yarının "haylaz bir pazar" olmaması için elimden geleni yapacağım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...