28 Ekim 2011 Cuma

Çalışma manzaramdan..


Her gün bu manzaraya bakıyorum. Bütün günüm ofiste geçtiği için camdan baktığımda manzara hep aynı.  E5'te trafik bazen tıkanık bazen de açık oluyor. Tabi burası İstanbul'un en işlek yolu olduğundan trafik hiç durmuyor.  Bir radyo programına bağlanıp benden yol durumu isteseler verebilirim yani o derece.

"- Şu an E5 Yenibosna istikameti dolu. O yöne gideceklere bol şans.." gibi..


Bazen tüm günü ofiste geçirmek çok sıkıcı olabiliyor. Ama işimi seviyorum o yüzden çok sıkılmıyorum..

Akşam iş çıkışını iple çektiğim doğrudur, ama bu aralar sırf sıcacık evime bir an önce gideyim de battaniyenin altında film izleyeyim diye..  Havalar soğumaya başladı ya, tamamdır artık battaniye ve film sezonu açıldı..

Şu satırları iş yerinden yazıyorum ya şimdi, canım evde olup film izlemek istedi.  Çıkış saatimi iple çektim şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...