27 Ekim 2011 Perşembe

Sabah rutinleri..

Her sabah saat 8'de saat çalıyor ve 8.30'da tekrar.. 9'da tekrar kapatıyorum ve 9.30'da anca ayılmış oluyorum. Bu hafta içi her gün böyle devam ediyor. Kalkıyor, eşimi kaldırıyor, hazırlanmaya başlıyorum. Bazen eşimle birlikte çıkıyoruz, bazen ben bazen de o önce çıkıyor.

Canımız isterse kahvaltı yapıyoruz, ama ben genelde iş yerinde yapıyorum. Bazen çavdar ekmeğine labne ve böğürtlen reçeli sürüp yanımda götürüyorum, bazen de simir alıyorum üst geçitin altındaki simitçiden. Her sabah bu rutin devam ediyor. 

Sabahları çay içmeyi çok sevmiyorum. (eşim duymasın ama çay içmeyi aslında hiç sevmiyorum. sırf o sevdiği için ona eşlik ediyorum..) 

Meyve çaylarını çok seviyorum, elmalısı, böğürtlenlisi hepsini çok çok seviyorum. O yüzden sabahları meyve ya da bitki çayı içmeye özen gösteriyorum.. 

Bu da bu sabah kendime demlediğim meyve çayım. Meyve rüyası. Böğürtlen kokuyor miss gibi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...