10 Kasım 2011 Perşembe

1 bayram 3-5 gün tatil ve dönüş!



Döndüm yine kürkçü dükkanına. Niyetim pazar gününe kadar Gönen'de kalmaktı. Ama ne mümkün?

"Perşembe ofiste ol!" diye bir mesaj gelince apar topar aldım gemi biletimi.. Anneciğim de üzüldü tabi ne planlar yapmıştık halbuki. Daha hazır yufkadan su böreği yapıcaktık!! Patronlardan nefret ediyoruuum diye haykırasım var.. Ama sesimi kimse duymaz o ayrı konu tabii..

İstanbul bugün sisli puslu, içim gibi kararmış..

Bir kaç oyalıyıcı iş bulmaya çalışıyorum kendime. Ama nafile. Bugün böyle karanlık geçer..


Gönen'de ne yaptım? Bir bayram geçirdim, her günün tadını çıkarmaya çalıştım. Sevdim o günleri, kötü günlerde çıkarmak için sandığa kaldırdım..

Ah bu arada "1" (yazıyla da bir) takipçim olmuş.. Çok sevindim.. Ariprenses bugünün en güzel haberi sen oldun teşekkür ederim..

2 yorum:

  1. Öyle mi olmuş hiç farkında değilim.Karanlık günde iyi bir haber olmuşum rica ederim sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  2. evet öyle olmuş, yeni başladım zaten yazmaya hiç izleyenim yoktu ondan sevindirik oldum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...