14 Kasım 2011 Pazartesi

haftasonu özeti


Haftasonu, haftanın en sevdiğim kısmı. Öğlene kadar uyumalar, öğleden sonra tembel tembel etrafta dolanmalar.

Tabi pazar günü geldiğinde uyanıyorum vee bütün günü temizlik ve ortalık toplamakla geçiriyorum. O ayrı.. Ne olur sanki 2 güne bölsem, cumartesi de bir şeyler yapsam. Hepsini pazara bırakmasam. Yok cumartesi tembellik yapılacak, pazara kalacak her şey.. Peki..

Pazar akşamı bir de sinemaya gidelim dedik. Ne zamandır gitmiyorduk. Harry Potter'a gitmiştik en son.

Dün akşam da In Time (Zamana Karşı) filmine gittik. Ben pek beğendim. Değişik bir konusu vardı. İnsanlar kollarına kazınmış saatlerle yaşıyor. Alışverişi vs. zamanla yapıyor. Hepsini anlatmayayım keyfi kaçmasın.. İzlenesi güzel bir filmdi. Tabi Justin Timberlake oynayınca pek güzel oluyor. Neyse..

Yine bitti haftasonu, geldi Pazartesi ve iş başı..

Burası Marmara Forum Sinema Salonu olur. Ben pek sevdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...