3 Kasım 2011 Perşembe

Forum'a Gidelim!




Dün zor bir gündü. Ağırdı, kasvetliydi, sisli, pusluydu.. Moralim de yerlerdeydi.

Bir kadının moralini ne düzeltir? Tabii ki alışveriş yapmak.

Kendim için bir şeyler alırsam moralim düzelir diye düşündüm ve akşam iş çıkışı Forum İstanbul'un yollarına düştüm. Eşim de benimle geldi, biraz gezdik, bir şeyler aldık, sonra da karnımızı doyurduk.


Sanırım Forum İstanbul'u seviyorum. Evimize çok yakın olmasına rağmen Marmara Forum'u değil burayı tercih edişimiz o yüzden.

Biraz daha zamanımız olsaydı İkea'ya da giderdik ama başka bir sefere erteledik..

Metro ile evimizin yolunu tutarken benim moralim biraz daha düzelmiş ama başıma bir ağrı saplanmıştı..


Bu sene dolabımda detoks yapmaya karar verdim. Tabi bütçeme de detoks yaptırmadan.. Bir sürü puantiyeli kıyafetim olsun istiyorum.. Puantiye, fiyonk ve pudra rengi.. Her sene bu detoksu yaparsam yandık.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...